mer inspiration

Här kommer två före-bilder och en efterbild. 
Jag har under ett par år som gått lyckats gå ner 25kg (well, jag gick ner 30kg men har gått upp 5kg sedan dess) och jag tänkte att när jag ändå håller på med motivationen så kan jag ju likabra lägga upp bild så man får en mental kick att saker och ting faktiskt är genomförbart. 
Även om jag sitter och kollar på andra människor som gått ner i vikt och blivit inspirerad så är det ändå något speciellt med att se en bild på sig själv av hur man såg ut innan och hur man ser ut nu. 
Att få SE den skillnaden gör att jag blir ännu mer motiverad. Även om många av er kanske tycker att 10kg inte är så mycket och att det inte är intressant så vet ni nu att jag redan har gjort 2/3 av min resa. 
Många av er kanske sitter i den sitsen jag satt i, ni kanske är överviktiga eller lider av fetma och vill gå ner i vikt, då vill jag att ni ska veta att det är möjligt och att jag inte är en av de tjejerna som alltid varit smala men ändå tycker att de borde gå ner massor för att de är så himla feta. 
På förebilderna är jag ca 12-15kg tyngre än efterbilden. Så ni som är bra på matte kanske kan räkna ut att jag vägt 10 kg MER än förebilderna innan jag satte igång. Jag har dock inte lyckats hitta några bilder från den tiden då jag helt undvek att vara med på kort. Men jag ska försöka leta o se om jag kan hitta något en annan dag.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback