Så jävla dålig...

Ja jag vet att det blev dåligt med uppdateringar här.  
Jag är så fokuserad och inställd i skallen på att börja igen men det har bara inte blivit av av någon anledning. 
MEN, idag var jag iväg och shoppade med mamma då hon behöver en klänning tills hon åker på semester. Hon har också fått nog och vill gå ner i vikt innan dom åker så nu har vi bokat in ett spinningpass. 
Det blir mitt första EVER och jag känner mig lite motvillig. Jag vet att det är bara så jag fungerar, är alltid en sån fegis när det kommer till att göra och testa på nya saker. Samt så vet jag ju att jag är så galet out of shape att jag antagligen kommer dö, speciellt med tanke på att vi inte bokade in ett nybörjarpass utan ett vanligt pass. Haha. 
Matintaget har ändå varit okej vissa av dagarna sedan jag skrev sist, men så har det varit jubileum på jobbet och det har bjudit på glass, tårta, god mat och allting därtill. 
Förhoppningsvis så kan jag komma igång ordentligt imorgon och faktiskt köra ett par gånger denna vecka. 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback