Utvärdering..

Spinningen igår gick BETYDLIGT bättre än den första gången. Jag orkade göra precis allt som instruktören sa och satte mig inte ner en enda gång utan att vi skulle.. Det var en riktig kick att få känna att man orkade hänga med och att det var en sån skillnad mot första gången.. Fick lite panik när hon sa att vi skulle stå upp i 6 minuter och öka motståndet för varje minut. Men jag orkade hålla ut hela och det var AWESOME! :D
Idag ska jag börja jobba 1845 men hoppas på att få kunna kompa in en eller två timmar så att jag hinner gå på ytterligare ett spinningpass idag. Mamma ska gå och det vore kul om vi återigen kunde gå tillsammans. 
Fan, det känns så bra att äntligen ha hittat en träningsform som jag verkligen gillar. Nu ska det bara på lite stryka och annan varierad konditionsträning på detta så kommer det blir kanonbra. 
 
Har lagt invägningsdagarna på torsdagar när jag vaknar upp så vi får se på torsdag vad jag väger. Då kommer jag utgå ifrån vad jag väge förra måndagen så vi får de. Nånting borde det ha hänt på 1½ vecka iallafall. 
Önskar jag tog lite mer bilder åt er. Men det kommer! :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback