spinningpass

Ja som ni vet så var jag ju inbokad på mitt första spinningpass EVER idag. Gick dit med blandade känslor, lite läskigt är det allt - hur ska man göra, ska man orka, tekniker osv osv. 
Men det gick "bra" för att vara första gången vill jag nog påstå, tog såklart en cykel längst bak i klassen! haha. 
Alla andra satt längst fram men som ny på det här ville jag mest se hur resten gör och känna av lite hur det känns. 
HERREGUD säger jag bara. Man märker hur pass ur kondition man är egentligen. Dock så var det jäkligt roligt så det kommer definitivt göras igen. Det här med att stå upp och cykla är så satans jävla jobbigt. Däremot så förstår jag varför man gör det så mkt för att sadlarna är fan inte sköna! haha 
Halvvägs in i passet kände jag av hur galet jobbigt det är och fick tom blodsmak i munnen. :D 
Och när man trodde att passet var över överraskar hon med en låt till, på fucking 5 minuter!! Trodde jag skulle avlida . Hade mamma med mig också så hon var lika slut som jag. Gillade att hon släckte ner så det nästan var helt svart i lokalen o dundrade på med skön musik. Nu hoppas jag bara att mitt schema passar in hyfsat så jag kan gå igen.. :) 
Nu ska jag hoppa in i en dusch och sedan göra mig lite mat. Antingen lutar det åt kycklingwok med nudlar eller torsk med citron/dilltäcke och bulgur. Vi får se.. :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback