11.5h sömn?! :O

Har precis vaknat och insåg att jag sovit i ca 11.5h.. Det verkade behövas iom att jag bara sov ca 5 timmar igår innan jag plågade mig upp för att ta mig ut till Nykvarn o sola..
Idag så börjar vi väl med lite frukost i vanlig ordning. Sen har jag inte riktigt bestämt mig för om jag ska dammsuga, shoppa eller gymma. Men iallafall ska jag nog kunna hinna med allt idag.. Shoppandet kanske faller bort, det beror på hur slösaktig jag känner mig.. Men ska hinna en vända till gymmet o köra ganska hårt idag tänkte jag. Är ju ledig imorgon så då får man passa på idag så man kan gnälla över träningsvärken utan att ngn hör :)
Mina tånaglar fick sig en omgång igår så nu är dom sommarfina.. :)
Det är ju inte alltför roligt att dra upp rullgardinen härhemma när det ser ut såhär utanför, önskar att dom kunde vara klara nu.. suck!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback