and it went down down down...

Ikväll är en såndär jobbig kväll... Första natten hemma sedan sambon åkte och jag känner mig ensam och lite nere, har inte direkt någonting att göra och det finns varken någon bra film eller något bra på tv att kolla på. Jag är förvisso inte direkt intresserad av att göra någonting heller.. Träningen uteblev idag också och min stenfokus som jag hade i slutet av förra veckan känns som bortblåst.
Mötte upp Heidi på söder idag för att inhandla lite tapet på Flügger åt henne.. Det slutade med att vi tog bilen till Kungens Kurva och köpte tapeten där istället.. Efter det körde jag hem henne och hälsade lite på hennes söta mysiga katter innan jag begav mig hem för att få i mig lite mat..
Och nu sitter jag här och bara känner mig lamslagen o nere. Saknar sällskap och kramar. Inte nog med det är det tyst i telefonen så inte ens ett svar på smset kan man få. Det verkar som att det är en riktigt tycka-synd-om-sig-självkväll ikväll. Och det är väl okej? Det händer ju trotsallt inte alltför ofta...
Kanske det bästa vore att åka till gymmet egentligen. Men jag undrar om jag verkligen orkar. Mina tankar snurrar åt alla möjliga håll och jag vet inte om jag skulle kunna fokusera eller om allt bara skulle bli pannkaka. Klockan står i princip stilla - jag är inte trött och inte heller speciellt intresserad av att hitta på något som får tiden o flyta.. Men vi får se om jag kanske orkar ta mig i kragen och springa en stund på löpbandet ändå. Det vore väl trotsallt det bästa..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback