Dubbelpass på gymmet idag...

Goodmorgon!
En annan har ju varit vaken sedan 6.30 och hunnit med en frukost, ett avsnitt av Being Human och ett Greys Anatomy. Nu blir det till att sätta fart och ta vara på dagen!
Tänkte köra ett dubbelpass på gymmet idag som sagt. Ett nu på morgonen och ett senare i eftermiddag/kväll. Har enligt mina planer en fullspäckad dag där gymmet ska hinnas med, ska möta upp sambon på hans lunch o åka med bilen till verkstaden så dom får kolla på alla saker som vi inte var nöjda med när vi fick tillbaka bilen, ska även hinna torka ur bilen då den är så förbannat skitig, ska åka till coop o köpa frukost åt oss brudar tills imorgon. Om de går tänkte jag försöka tvätta för att sedan återigen bege mig till gymmet.
Efter en dag av alla dessa aktiviteter kan man ju tycka att jag borde vara trött o slockna relativt enkelt vid 21.. Med tanke på att jag ska upp 03.30 imorgonbitti o köra 50 mil så kommer jag behöva sova!
Längtar tills imorgon då jag och tjejerna ska (som på gamla goda tider) bege oss ner mot Gekås Ullared o shoppa loss. Ser faktiskt mest fram emot roadtripen och att få lite nostalgikänslor! ;)
Så med lite Oskar Linnros, Movits! och Daniel Adams-Ray tar vi och kickar igång denhär dagen!


Åh, du måste berätta vad du fyndat sen! Jag och mina tjejer ska dit nästa lördag! :D

2011-04-05 | 11:14:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback