Efter träning..

Jaaaha.. Det blev en sen träning idag. Kom hem nu som först.. Fastnade i en pokerturnering som var helt värdelöst då jag inte alls kände för o spela poker tydligen.. Roade mig med allt annat än pokern och det slutade såklart med tilt och allin på 97s. Kunde stått bra om man bara hade träffat färgdraget eller en till 7a på rivern.. men men :) Det var likabra för på så sätt kom jag ju iallafall iväg till gymmet..
Körde återigen 30 min på löpbandet. Kändes konstigt i bröstet idag.. Som att andningen inte riktigt var som den skulle. Har ju såklart känt att det varit tungt förut men nu var det mer som en ihållande smärta.. Lite som att få mjölksyra i lungorna. Går det btw? Blev iallafall 4.2km, hade hoppats på o komma upp i dendär 5kmern idag men det får helt enkelt bli en annan dag och det är jag totalt okej med. Det får gå i den takt det gör, rätt vad det är så smäller det till o då springer man som aldrig förr o inser att man faktiskt orkar mer än vad hjärnan talar om för en :) Det är dessutom sjukt kul att jag lyckats ta mig igenom dendär platån jag var på när det kommer till vikten. Har stått tvärstill i ungefär en månad och för en vecka sen släppte det och sedan dess har jag gått ner ca 2kilo bara sådär. Känns riktigt kanon!
Sprang in mina nya Asics som jag fick av Lukas dessutom. JÄVLAR vilken skillnad på sko! Det märks att dessa skor är till för att springa snabbt i.. Jösses.. Synd bara som sagt att andningen inte orkade med för benen ville mer än gärna kuta på och kändes kanon! Men nästa gång kanske det klaffar både på andning och att benen orkar med? :) tål o ses!
Nu blir det nog lite pyttipanna med stekt ägg och rödbetor! Mums!
Jag efter träningen idag! Woop!
frukosten imorse bestod av 3 äggmackor, lite tonfisk, juice, smoothie och berocca boost!
Havregrynen var slut och jag glömde förstås att köpa mer idag :(
Mina pippigula Asics DS Trainer 16... KANONSKO!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback