En dag fylld av måsten...

Ja idag är det en sån dag.. En sån dag som man gärna skjuter på och säger "jag gör det imorgon istället". Disken har stått i några dagar nu utan omtanke och det är dags att ta tag i det.. Det är dags att sortera tvätten som jag tvättade i fredags (ja jag är en dålig människa, den har legat så länge utan o få bli vikt). Och det är dags att återigen bege sig till gymmet! Det ser jag förvisso fram emot.. Idag ska jag ta en mätning av hur långt jag orkar springa och sen ska mina ben och mage få sig en ordentlig omgång :)

Men först är det en massa massa måsten som måste göras.. Suck... Så tråååkigt.. Men det är väl bara att sätta fart, det är ju ingen som kommer göra dom åt mig..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback