epic fail.

Jag hade tänkt o träna imorse innan jag skulle åka o hämta upp sambon för o plocka ut bilen från verkstaden. Ställde larmet på 8.30 för o ha gott om tid till att hinna göra allting. Vad händer? Jo jag försover mig big time! 11.45 ringer sambon o frågar om jag är påväg... ?! Vadå påväg? Vad är klockan? Så detta resulterar i att träningen blir uppskjuten till antingen ikväll eller imorgonbitti, och jag får åka o hämta ut bilen själv då jag inte hinner in till stan innan hans lunch. Ibland blir man så trött på sig själv!
Nåja, nu är det bara att sätta fart så man inte kommer försent till jobbet också! Pust!




Jäkla vilken kanonsida...man blir ju glad av bara färgtemat! Bravo!!! Hoppas att det gick bra med er bil!

2011-04-01 | 15:36:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback