F-ing jävla träningsvärk..

AAAAAAAAAAAJ! Mina biceps gör så sjuuuukt ont.. Kan knappt lyfta armarna och jag som ska gå o jobba ikväll, hur ska det gå?!
Styrkan igår har iallafall har tagit. Det som är det lustiga är att det verkar som att när jag tränat en muskel för första gången så får jag träningsvärk. Nästa gång jag gör samma övning så är träningsvärken som bortblåst. Och ja jag gör tillräckligt mycket för att det borde kännas av.. Jag körde ju även mage igår och den var heelt slut när jag gick från gymmet men jag har absolut ingen träningsvärk i den. Mycket lustigt dedär. Det känns ju nästan som att träningen inte tar något när man inte har ngn värk.. Men men..
Nu har jag iallafall precis klivit upp och är lite i valet och kvalet om jag ska åka o träna eller röja upp hemma. Det ser förjävligt ut hemma och jag skulle verkligen behöva röja lite.. Skulle säkert kunna hinna båda men då har jag ingen tid o träna på exambuilder som jag MÅSTE göra då jag har mina prov 1730 idag.. Hmm.. Ja vi börjar väl iallafall dagen med en frukost så får vi se vart det leder..
Hahahaha min oehört stora muskulösa biceps :D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback