fullt ös hela dagen...

Började med att kliva upp klockan 7 imorse för o köra 5 (!!) maskiner tvätt.. Det var meningen att jag skulle diskat medans maskinerna gick men jag valde istället att ta en tupplur så man kunde vara pigg under dagen :) Det var ju bara sååå mycket skönare!
12.30 infann jag mig på jobbet för lite arbete. Jobbar dagpass hela helgen vilket innebär att jag slutar 19 i vanliga fall. Men idag var det fredag och jag fick kompa hem en timma! Det slutade iallafall med att jag mötte upp Lukas och Mathias på Bauer i Slussen för ett glas cider. Vi blev såklart hungriga och hamnade på en restaurang som serverade världens största portion skaldjurspasta.. Förstår inte hur NÅGON kan orka med att äta upp all den maten?
Nåväl, efter maten tog vi en taxi till Nordic Light där pojkarna fick varsin drink (jag drack vatten) och efter den kände vi alla att det var dags o bege sig hemåt.
Då tågen strular något förbannat här i Sthlm så blev det en omväg för oss hem när vi först var tvugna att åka tunnelbana till Sundbyberg för att sedan ta pendeltåget vidare hem...
När det kom till träningen idag så kände jag att kroppen är helt slut så jag har valt att ta en vila denna helg.. Det är viktigt att känna efter hur man mår i kroppen för det finns inget tråkigare än att träna när man är totalt omotiverad och trött.. Så nu kan jag köra desto hårdare på måndag istället.. kanske tom på söndag med lite tur :)
Så nu sitter jag härhemma och spelar en pokerturnering och det börjar bli dags att koncentrera sig lite mer. 4k extra skulle sitta fint!
lite bilder från ikväll :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback