Halva dagen har passerat!

Ja! Nu är det bara den andra halvan kvar och jag är redan toktrött. Gymmet gick riktigt superdåligt.. Fick en ordentlig huvudvärk såfort jag ställde mig på crosstrainern och jag kände mig bara seg och disträ. Men jag värmde upp litegrann iallafall och bestämde mig för att istället köra lite stryka som gick desto bättre.. :)
Nu funderar jag på om jag ska ta mig ut på en runda härhemma och få mig lite mer frisk luft!
Jag har precis kommit innanför dörren efter att först ha varit iväg till verkstaden och gnällt på att vi fått tillbaka en trasig bi och sedan torkat ur bilen från all skit som dom jäklarna släpade in medans den var inne på lagning. Hela bilen är torkad med blöt trasa och vattnet i hinken var inte speciellt fräscht kan jag säga.. Vintermattorna är utbytta till sommarmattor (tyg istället för gummi) och Kjell står på sin plats och vaktar bilen!
Dessvärre fuskade jag lite då jag inte hade tillgång till dammsugare men en större vårstädning får bli nästa gång jag åker ner till Nykvarn för att umgås med familjen :) Nu är den iallafall redo för vår roadtrip imorgon! Woop!
Så nu är det bara joggen, handlingen och bokning av tvättid kvar.. :) Pust!
Såhär fin blev bilen (och Kjell vaktar den med sin lykta som vanligt) ;D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback