Hemma efter en blåsig promenad..

JÖSSES!!! Det stormar ute! När jag väl fick på mig träningskläderna och klev utanför dörren så trodde jag aldrig någonsin att det skulle storma ute.. Det började med att solen stod högt och sken men efter ca 20 min hade den gått och gömt sig bakom några moln och ville inte titta fram.
Denna blåst innebar även att jag hade motvind/sidvind.. Större delen av rutten går längsmed mälaren vilket innebar konstant vind.. Men jag var ute 40 min och tog mig 4.5km och då promenerade jag endast. Jag ska lite senare bege mig till gymmet för en stund på löpbandet där jag ska köra intervallpass tänkte jag och även endel styrka på ben/mage/rumpa..
Iallafall var det skönt att komma ut en stund och vakna till lite.. Blåsten var iallafall någorlunda varm så jag slapp börja frysa, i vanliga fall älskar jag när det blåser men detta var lite för mkt även för min smak. Man fick nästan lite höstkänslor och det är ju det sista man vill ha nu när våren väl börjar närma sig :)
Pepp innan promenad...
Som sagt så blåste det fruktansvärt!
Svettigt med vattenflaskan i högsta hugg :D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback