Färdig påväg mot jobbet efter 2h träning....

img_1632 (MMS)

Färdig påväg mot jobbet efter 2h träning... Körde med mina nya asics gt-2150 idag för o känna hur dom känns. Tanken är ju att jag ska ha dom utomhus men kommer inte att ha tid o köra utomhus förrän på tisdag så jag fuskade lite idag. Måste säga att jag är mycket nöjd med mitt val av skor.. Dom är grymt sköna på foten, lätta och blir inte alls lika varma som mina andra Nike dual air... Har ett bra dämpande i steget så de inte blir som att man står på en studsmatta.. Tog mig idag 5km på löpbandet innan jag kände att det tog stopp... Efter det så blev det lite benstyrka och stabiliseringsövningar innan det började snurra och jag såg gula fläckar överallt :)  Då insåg jag att jag faktiskt inte ätit någonting innan träningen och bestämde mig för o ge upp och göra mig iordning för jobbet istället... Nu sitter jag på tåget och har lyckats få i mig en yoggi och ska snart kliva av på centralen o köpa mig en smörgås :)  Have a great day!!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback