Rosé + Sanna = Sant

Jajamen! Underbar dag det varit idag.. Mötte upp Sanna (som för övrigt var EN TIMMA sen, för andra gången irad;)) på espressohouse för en kaffe i solen vid 15.. Efter att ha suttit på uteserveringen i någon timma  bestämde vi oss (efter att solen försvunnit bakom huset) för o köpa ytterligare en kaffe o gå bort till norra bantorget där det garanterat va sol! Satt på gräsmattan och snackade skit och kom fram till att karlar aldrig gör som man vill att dom ska göra. Det är sällan dom säger/gör det man vill men ändå stannar man med dom för att dom är så förbannat underbara :) Efter att Ellinor mött upp oss och snackat lite om dealer EM-resan till Estoril så går Sanna och jag vidare till Vapiano där ett glas rosévin snabbt blev 3 glas. Det har med andra ord varit en helt underbar dag och tack Sanna för ditt fantastiska sällskap!
Nu blir det till att få lite mat i magen då jag är sjukt hungrig och sedan kanske lite sömn. Om jag har tur får jag även ett godnattsms av min karl som tydligen förtär öl och kollar på fotbollen.. !? WTF?! Sedan när blev träningslägret en semester!? :)
Nåja.. Godnatt folket.. :) Zzzz


Det är ju jag som ska tacka för att du räddade min dag. Men hallå...du kan ju inte skylla mina sena timmar bara på mig, allt är Putins fel :P

2011-04-28 | 00:23:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback