Ruggig träningsvärk i baksidan av låren......

img_3413 (MMS)

Ruggig träningsvärk i baksidan av låren... Stabilitetsövningarna igår gjorde susen, baksidan av låren har gjort ont hela dagen idag, vilket gillas MYCKET!! Slutade jobbet vid 22 och funderade på om jag skulle orka åka o träna när jag kom hem. Med tanke på att jag inte skulle vara hemma förrän 23 så kändes det lite väl sent.. Istället hade sambon gjort en kanongod korvgryta som intogs tillsammans med broccoli istället för ris... Har insett att broccoli kan man ha som substitut till det mesta -ris, pasta, potatis mm. Helt underbart! Innehåller bra mycket mindre kalorier, man har något att tugga på och det mättar oerhört bra..  Imorgon blir det antingen en löprunda hemma (beroende på hur vädret vill te sig) annars så drar jag till gymmet innan jobbet och kör där istället... Om det blir en runda hemma kommer jag koncentrera mig på lite backträning så benen får jobba ordentligt.. :) har kommit in i det stadiet där jag tycker det är riktigt roligt att träna och ser fram emot passen... Helst vill jag träna varje dag men det är ju inte alltid kroppen orkar eller som man har tid.. :) men nu ska jag köra både måndag och tisdag innan det blir vila på onsdag då jag och brudarna åker på roadtrip till Ullared för lite sjukt kul shopping.. :D  Nu ligger jag här i soffan och slökollar lite på the Green hornet samtidigt som jag passar på o blogga...  Imorgon kommer en uppdatering om hur de gick med träningen! :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback