Sanslöst lång natt..

Kom ju hem vid 23 igår och ska kanske erkänna att 3 glas rosé utan mat i magen satt där dom skulle.. Var inte full utan mest bara trött o ville sova.. men som nattjobbare kan man inte gå o lägga sig klockan 23 om man ska jobba natten efter varav jag lyckades hålla mig vaken i ytterligare någon timma innan jag bestämde mig för att försöka sova.. Så jag stängde av datorn och gjorde mig klar för sängen. Låg o vred mig i 40 min typ och insåg att jag inte kommer kunna somna.. Så upp igen o slå på datorn för o fördriva lite tid..
Efter ytterligare en stund gör jag ett nytt försök o sova, stänger av datorn o går o lägger mig.. Samma sak nu :/ Efter 40min - 1h orkar jag inte så jag går uppo slår på datorn igen.. laddar hem lite serier o kollar på.. Vid 4.30 lyckades jag äntligen somna och vaknade såklart vid 7 och sedan vid 10.30 igen..
Försökte somna om ytterligare en gång men det var lönlöst så nu sitter jag här. Så vad ska man hitta på innan jobbet idag då? Vi får väl se om det blir så många knop gjorda. Skulle behöva ta hand om disken men som det känns nu är inte den en prioritering idag.. :)
Känner mig ganska sliten o ska försöka lägga mig en stund på eftermiddagen då jag ska jobba till 5 imorgonbitti. :)
Nu blir det iallafall en frukost.. Mums! 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback