Skönt o rensa huvudet från onda tankar...

Gårdagen var som ni vet inte på topp.. Dagen började på samma sätt då jag vaknade av en massa hemska drömmar. Inte direkt mardrömmar men det var saker som jag är rädd ska hända i verkliga livet denna gång. Och jag hatar att vakna upp och känna att drömmen kändes så verklig att den kunde varit sann. Jag var på god väg o börja gråta innan jag insåg att allting bara var en dröm..
Efter att ha ätit lite gröt insåg jag att jag kan inte bara sitta hemma hela dagen och inte göra ett skit.. Så jag begav mig till gymmet och i bilen påväg dit var jag påväg o vända 2-3 ggr då jag kände att huvudet sa emot.
Men icke, foten och händerna lydde mitt förnuft och rattade mig till gymmet..
In på löpbandet och körde ihjäl mig själv på ett riktigt groteskt intervallpass i 4km.. Svettades så mycket att displayen på maskinen var alldeles nerstänkt och det har aldrig hänt förr.. Efter dessa 4 km körde jag slut på magen, rumpan och armarna med lite stryka. Nu såhär i efterhand känns det helt underbart och jag är sugen på att köra igen.. Iallafall just nu. Dock så behöver kroppen återhämta sig lite och vi får se om jag kanske tar mig en sväng förbi gymmet inatt när alla andra sover.. :)
Nu så ska det fräschas till sig lite och sen beger jag mig mot IKEA för att kanske hitta lite tyg till nya sommargardiner.. Det gäller väl att passa på medans sambon inte är hemma och kan säga till om saker och ting?! :)
Ikväll ska jag även komma ihåg att öva lite mer på exambuilder.. Om proven fortfarande är öppna dvs.. Ska göra alla test imorgon 17.30.
5 nattpass kvar innan det blir instruktörande i Sundbyberg med Heidi.. När jag är tillbaka på jobbet har jag dessutom gått ner på 83% och kommer få en helt jävla fucking kanonsommar! :)
Säg HEJ till Herr Uggla...



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback