SOL SOL SOL!!

Underbara sol! Nattpasset flöt på rätt okej även om det var grymt segt vissa stunder. Det var en hel del folk och en hel del fylla vill jag nog påstå.. Men när klockan slog 4 ville jag mer än gärna hem o lägga mig o sova en stund.. Alarmet på mobilen gick 10,30. Hade ju bestämt mig för att åka ut till Nykvarn och ta vara på lite soool o då kan man ju inte gärna komma vid 17.. Var väl här ute i Nykvarn strax innan 12 och har solat sedan dess..
Så himla underbart och precis vad jag behövde! Vet inte riktigt vad jag hade gjort om jag inte hade kunnat åka ut till familjen idag.. Så nu sitter jag här framför datorn efter o ha legat i solen i ca 2 timmar.. :) Och visst har jag fått färg! Underbart! Mer ska det bli.. :)
Ikväll blir det kanske en vända till gymmet beroende på hur jag känner mig.. Mamma bjuder på sin livsfarliga pasta/kycklinglåda och risken finns att man rullar härifrån.. :)
Förhoppningsvis får man även prata lite med sambon ikväll.. Saknar honom så fruktansvärt! :)
Nu är det iallafall dags att hålla mor min sällskap medans hon lagar mat :)
Hörs ikväller och då kommer kanske lite bilder på hur bra solen tagit idag



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback