Tillbaka till verkligheten..

Gårdagen bjöd verkligen på full fart och ett sjukt roligt äventyr.. Jag klev upp redan 3.20 för att göra mig iordning och bege mig mot Nykvarn för o plocka upp Emma och Jenny. Efter att vi hade kört i några timmar bestämde vi oss för att äta lite frukost.. Dessvärre var solen så långt borta den kunde befinna sig och istället fick vi leta reda på en rastplats med tak för regnet öste ner. Det var kallt och blött men ändå den godaste och trevligaste frukosten jag ätit hittills iår! :)
I bilen bjöds det på en massa sång, skratt och nostalgilåtar i form av Emmas gigantiska CDfodral från den gamla goda tiden (2003-2005ish). Väl nere gick vi en runda inne på Gekås och jag o Jenny var klara efter 2.5h. Emma och Angelica hade då redan hunnit betala för sitt och gå en runda i de andra butikerna runtom..
Nåväl, asiatisk lunchbuffé och sedan var det bara att sätta sig i bilen för att återigen bege sig hemåt så man inte skulle komma hem alltför sent.
20.20 lämnade jag av Emma och Jenny i nykvarn för att bege mig upp mot Sthlm och hem till sängen..
Vill tacka för en grymt kul resa och detta är något som vi absolut måste göra om igen!
Eftersom gårdagen endast bjöd enorm träningsvärk i dom sidgående magmusklerna, baksida lår(fortfarande) och framsida lår så blir passet idag desto hårdare.. Tyvärr verkar det blåsa en hel del men det är väl bara att bita ihop!
Nu ska jag snart bege mig ut på en jogg här hemma för att sedan efter de ta mig till gymmet för lite stryka.. :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback