Underbart!

Ja idag är en såndär helt underbar dag.. Jag är på toppenhumör även fast det har småregnat lite. :)
Bjöd upp dammsugaren på en dans tidigare, om jag ska vara ärlig så tror jag faktiskt att den tyckte att det var skönt att komma ut ur garderoben en stund :D Efter det så ringde Lukas <3 Som jag saknar den karln!! Vi pratade en halvtimma eller nått innan han var tvungen att göra sig klar inför sitt träningspass.. Nu är det bara 6 dagar innan han kommer hem o jag får någon att kramas o mysa med igen :)
Tog en runda till Kista Galleria men tror att jag tappat mitt shoppingberoende som jag hade förut, fanns ingenting som jag ville ha. Ingenting som jag ens ville prova ?! Eller så är det bara modet som inte ritkigt passar mig just nu :)
Nu sitter jag här och har ätit lite nygrillad kyckling med potatissallad och laddar upp inför mitt träningspass.. Ska bli skönt att få ställa sig på löpbandet och köra hårt idag. Har ju inte tränat sedan i lördags så det är dags för en riktig grundkörare.. Helst ska jag inte komma upp ur sängen imorgon eller liknande :D
Återkommer efter gymmet så får vi se hur det gick ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback