Gräsänka!

Wow det har varit tyst här i 2 dagar.. För min del har det varit fullt upp och jag har helt enkelt inte haft tid o blogga.. I lördsags var vi ut till Nykvarn för att byta däck på bilen och ge den en tvätt innan Lukas skulle åka.. Vi åker med ut till Hölö för att fira av en släkting som fyllde år. Det är ju självklart grillning och alkohol och det var fantastiskt trevligt att sitta o prata med människor som jag inte träffat på länge.. Det blev myycket prat om min träning och hur jag kommit fram till motivationen som jag har nu... Dte märktes även att av jag inte druckit större mängder alkohol på ca 4 månader för jag blev kanonfull alldeles för snabbt.. :)
Gårdagen bjöd med sig på ett avsked till sambon som åkte till Rhodos på träningsläger i 2 veckor.. Jag har aldrig varit bra på avsked och det var lite småjobbigt måste jag erkänna. Men han kommer ju också tillbaka och nu har jag 2 veckor till att endast fokusera på min egen träning så det känns bra..
Nu är det lite frukost som gäller innan jag ska försöka släpa mig iväg till gymmet och därefter jobbet.. :)
Underbart varmt väder i Lördags.. :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback