Woop Woop!

Då har man varit ute på en promenadjogg i 40 min... bestämde mig för i sista sekund för att ta mig ut på en sväng och det kändes skönt faktiskt. Det finns några riktigt grymma backar på den vägen som jag brukar ta runt oss och beslöt mig för att göra dom ännu värre
genom o springa upp för dom 2-3 ggr per backe... :)
Det blev dock mest promenad och med tanke på att jag sprang upp o ner för backar hela tiden så tog jag mig (enligt Iphonen och Runkeeper) 3.8km. Gjorde även 3 trappor upp o ner 3 ggr. :)
Imorgon blir det tillbaka till gymmet och fokusera på armar/rygg/mage.
Det var en stund sen de fick sig en omgång.. :)
Nu blir det till o bege sig till jobbet för sista dagen av dessa förbaskat tråkiga S-pass (14.45-22.00). Man hinner inte göra mycket varken innan eller efter jobbet och väl på jobbet så går timmarna riktigt sakta. Men det är bara bita ihop nu sista dagen och hoppas på lite komp
så man kan få komma hem lite tidigare :)
Imorgon blir det till att kliva upp samtidigt som sambon kl 6.30 och hålla sig vaken hela dagen. Måste typ gå o lägga mig 21 om jag ska orka upp 3.30 onsdagmorgon/natt. Ska vara utanför Södertälje och hämta upp Emma vid 5-tiden innan de bär av mot Ullareeeed! :D
Nu blir det återigen tillbaka till verkligheten och jobbet väntar.. ciao!
Mardrömsbacke1 x3
mardrömsbacke2 x3 (äääända upp till det gula huset. pust!)


Härligt jobbat! :)

2011-05-15 | 13:02:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback