...alive and kickin'...

Som ni förstår är jag vaken nu. Med tanke på att jag inte kunde sova igår natt (sov bara mellan 03-06) så vad jag heeeelt död när jag kom hem efter jobbet igår.
Jag övertalade Daniel att gå och äta på Vapiano efter teammötet men för att vara helt ärlig känns det som att jag hade lite minnesluckor från middagen då jag var så himla trött. Hade kanske varit bättre att ta den idag ;)
Så när jag kom hem störtdök jag ner i sängen och somnade på en gång. Klockan var 22 för att vara exakt. Sen har jag sovit hela natten och vaknade 5.30 och nu sitter jag här och kan inte riktigt bestämma mig för om ja ska gå upp och fixa till en nötfrukost eller om jag ska ligga kvar.
Det lutar nog åt att gå upp och fixa frukost för att sedan ta med denna tillbaka ner i sängen och kolla på ett avsnitt av Merlin. MYS! 

Imorgon kommer Anders upp till stan och vi ska på julmiddag med hans jobb. :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback