...julstök...

Idag har det varit julstök här hemma.. Mina planer blev inte riktigt som jag väntat mig då jag egentligen skulle varit i Rissne nu och firat Jonathan som fyller 1år (!!) idag. Istället har jag städat här hemma inför jul och just nu klär mor min granen.. Egentligen enligt hennes tradition ska granen kläs dagen innan julafton. Men iår har hon fått något ryck och klär den redan idag. Vet inte riktigt vad som tagit åt henne.  
Jag försöker få henne att även gå ifrån dedär med att julskinkan ska göras dagen innan julafton också.. Vi får väl se hur det går med det.. 

Ikväll är det även Sherlock Holmes som gäller med min biokamrat Emma.. ÄNTLIGEN säger jag bara. Premiären med Max blev ju katastrof då dom ställde in filmen pga att projektorn la av.. Så det blev trotsallt en riktigt bra dag idag ändå..

God Jul alla vänner och ovänner. Hoppas ni har en lika bra kväll som jag. :)


Ja! Jag glömde ju att jag var på julbord med jobbet igår innan jag började jobba.. Mycket gott och MYCKET bättre mat än förra året. Dom har skärpt sig ordentligt.. Fortsätt så CC! 

Pics!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback