...katastrof!...

Well bion igår blev ju katastrof... Vi får se ungefär 1 minut av filmen projektorn lägger av.. Sedan får vi sitta ca 30 min i totalt biomörker med popcorn och godis som kommer flygandes och skrikande babbar överallt innan dom meddelar att dom inte får igång skiten och att vi får gå ut för att få ersättning..
Snodde åt oss 6 st ersättningsbiljetter och sedan var det bara att åka hem.. Inte så jävla kul med andra ord. Jag hade ju faktiskt sett fram emot att få se filmfan.. 

Nu sitter jag dessutom här i valet och kvalet om jag ska gå ner på 83% eller inte. Jag är ju sååå himla sugen! Samtidigt vet jag att jag just nu måste försöka få ordning på min ekonomi så gott det går och då är det optimala knappast att gå ner i tid.. Antar att jag dessutom måste bestämma mig idag då schemat börjar gälla from 1a januari... Svårt dedär..
Vi får väl se...



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback