...lillpanik...

Planen idag var ju att gå på systemet innan dom stängde.. Det failade ju ganska hårt då jag vaknade kl 17.. Vad hände där? Hur kunde jag sova så himla länge?! Sen så visade det sig att diverse personer som skulle med ut ikväll bangade och tillslut verkade det som att det inte blev något överhuvudtaget.
Sen... Sen hörde min älskling Emma av sig och hon var minsann på på att gå ut... Så nu sitter jag här och dricker vin (innan jag ätit någonting under dagen, varken frukost eller middag - det är så vi jobbar i Nykvarn) och väntar på att maten ska bli klar.. Sen kör vi! Jag o Emma ska ses vid 20 för att för en gångs skull hinna förfesta lite...
Sedan blir det Södertälje! Verkar även som att Alex kommer in och joinar oss sedan.. Kan bli en bra kväll, även om den inte blir som vi tänkt oss ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback