...mot e-tuna...

Jag fick ett infall imorse. Det var tänkt att jag skulle ha träffat Max igår men pga diverse omständigheter blev det inställt. Vaknade 8 imorse pigg som en lärka efter endast några timmars sömn. Men iallafall, jag gillar ju att göra impulsiva saker. Då Max och jag bestämde redan igår att vi ses idag istället så låg jag och funderade på vad vi skulle kunna tänkas hitta på.
Så föll mig en tanke. Eskilstuna har jag inte varit i på evigheter. Så dit åker vi! Woop. Nu väntar jag bara på att herrn ska ta sig hit till Nykvarn så vi kan ta min bil vidare.. Vi blir lite sena men vafan, en miniroadtrip är väl alltid  välkommet. Oavsett om man hinner köpa julklappar eller inte :) Speciellt med mysigt sällskap!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback