Hemmagjord lasagne o lata fredagar!

Idag har det inte blivit många knop gjorda.. jag har varit med syster en snabbis inne i södertälje, röjt upp lite hemma och gjort en lasagne som blev kickassgod! Nu väntar jag på att syster, bror o vän ska komma tillbaka från grannen med ett kubbspel. Jag väntar även på en annan "vän" som ska komma över o hänga lite med oss.. :)
så nu sitter jag här med ett glas vin bredvid datorn och tycker att klockan står bra still...
Men vad gör det då? Det är ju fredag och dessvärre bara 2 dagar kvar tills man börjar jobba igen! :)
Nykvarns Sparkcykelgäng... (riktiga huliganer ;))
Mmmmm VIN!
Världens godaste lasagne! Har dock hunnit äta av när jag tog kortet! ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback