Nu är träningen igång igen!

JAA äntligen börjar jag hitta motivationen igen! Fyfan vad skönt! Som jag längtat! Nu ska den bara hålla i sig också men jag håller alla mina tummar o tår.. :)
Kom hem från jobbet vid 23 och bestämde mig för o gå/jogga en bit. Syster följde med och det slutade på hela 6 km. Nu tog vi det förvisso väldigt lugnt men vi ska nog kunna få upp tempot.. :) Härligt va de iallafall och vi var väl hemma runt 00. Precis lagom varmt ute och allt kändes bara så jävla NICE!
Nu är jag ledig i 2 dagar och det är ju helt underbart! Jag tänkte ta igen allt helgande med att försöka sola, träna och bara slappa.. hinna med o tvätta rent alla kläder ska jag också göra :)
Pratade även lite med min far idag angående lägenhetsköp och han kunde absolut tänka sig o ställa upp om jag behöver hjälp.. så det kändes riktigt skönt.. Det verkar kanske som att livet börjar ordna upp sig? Iallafall så känner jag mig på riktigt tipptopp inatt.. Nu blir det kanske kudden snart så man orkar göra allting imorgon som man har planerat.. dvs sol, träna o kanske tvätta.. fullspäckat schema.. haha :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback