sol, rabarberpaj och myspys!

Jaaa sån underbart härlig dag! Sånnahär dagar älskar jag att vara hemma med familjen! Alla har varit lediga och hela skaran har varit samlad. Som på den gamla goda tiden.. :)
Har legat o försökt få lite färg i någon timma med de går småsegt.. Hade inte riktigt ron i kroppen heller kände jag och blev snabbt rastlös.. Bror o syster bestämde sig för o göra rabarberpaj så det blev en kanongod fika ute i solen sedan.. :)
Åhh kan inte varje dag vara såhär underbar.. Nu går jag o jobbar inatt sedan är det 3 dagar ledigt innan det är dags för lite dagjobb i 2 veckor.. Har varit 6 ganska tunga nätter förra veckan så de ska verkligen bli skönt!
Mer sol, mer fika med familjen och mer underbar sommar!!
Nu är de dags o bege sig.. bjuder på några sommarbilder... 8 kilo till! Sen är jag nöjd :p
Mys med rabarberpaj och alla sorters vaniljglass/sås man kan tänka sig!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback