3.5km...

Well idag var första utomhusturen.. Måste säga att det kändes bra.. Dock så blåste det alldeles för mkt för att det ska vara skönt.. Brukar vanligtvis tycka om blåst, men nu var det mer storm och blåste riktigt kallt.. Som tur var så blev man ju varm av joggen så när jag kom tillbaka var man ordentligt genomblöt.
27 min var jag ute och gjorde som sagt 3.5km. Gör betydligt bättre ifrån mig på löpbandet så detta var lite av en besvikelse.. Dock så går ju tiden bra mycket fortare när man är utomhus och det är lite andra faktorer att räkna med, som backar, blåst, trappor och lite mer blåst..

Men det ska nog gå bra detta också! :) Nu är det frukost och dusch som gäller. Sedan bär det av till jobbet för en natt fylld av trevliga gäster och värdskap (om jag orkar)
Blev lite less då jag köpte nya hörlurar igår, när jag skulle öppna förpackningen så klipper jag sönder sladden till dom så där var 200 kr kastade i sjön. Nåja, fick nöja mig med mitt headset..

Här är jag innan jogg i min nya outfit!


Jobb Jobb Jobb!


Bra jobbat tjejen! Känner att även jag måste ta tag i fysiken så att man slipper stå i vassen i sommar!

2011-03-27 | 22:02:14

Lycka till min ängel. Jag kommer att följa dina dagar med intresse.

2011-03-28 | 10:52:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback