Ett snabbt pass på gymmet..

Idag gick det fort.. Det kan ha varit en av de sämsta passen på länge.. Jag var väldigt ofokuserad och disträ.. Hade ingen motivation till att pusha mig igenom dom tunga delarna. Men nu är det gjort och även om det inte var 100% på är det iallafall bättre än att inte göra någonting alls...

Jag körde lite ben, rumpa och stabiliseringsövningar (eller vad dom nu heter) :)
Nu blir det en dusch, lite mat och sedan bege sig ner till tåget för en natt fylld av jobb. wohoo - not!
Ha en bra dag! :)




Sådana dagar så tänker jag "den bästa träningen är den som blir av!" :)

2011-03-29 | 19:14:34

Exakt! Det är det jag menar, bättre att man gör NÅGONTING- även om de är halvdant, än att inte göra det alls :D

2011-03-29 | 22:17:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback