Första inlägget!

Här kommer mitt första inlägg i bloggen..
Jag har sedan jag startade min resa gått ner 20 kg (2009) och har lyckats med det klassiska misstaget att flera gånger slutat träna för att sedan ta upp träningen igen.. Jag har dock haft lite tur och inte lyckats gå upp alla kilon som jag gått ner så jag har legat ganska stadigt på min nuvarande vikt.

Men nu är det som sagt dags att dra igång igen och jag har i samband med det startat upp denna blogg för att kunna hålla mig själv motiverad och för att jag ska kunna se mina framgångar svart på vitt..
Jag kommer blogga om hur jag tränar, funderingar kring tränandet och framför allt min kost. Jag är inte utbildad i någonting som har med hälsa/kost att göra utan helt enkelt en vanlig tjej som behöver ett hälsosammare liv.

Som det är nu :
25 år gammal
187cm lång (ja jag vet att jag är lång;))
98.5kg
Målvikt : 85.0



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback