Gymkortet är avdammat!

Jag har idag gjort mitt första träningspass på en månad.. Efter dessa år av hattande fram och tillbaka har jag nu bestämt mig för att träna 4 dagar i veckan.. Måndag, Onsdag, Fredag och Söndag. Så nu är det bara att hålla stenhårt på dessa dagar så att allt inte rinner ut i sanden igen.. Jag ska dessutom försöka ta mig ut på powerwalks hemma tisdagar och torsdagar..


Så idag körde jag 30 min på löpbandet och sedan styrketräning ben/rumpa..
Kan ju säga att det kändes snabbt att man inte tränat på 4 veckor.. Jävlar vad trött jag var i benen och andningen är ju inte att tala om! Men det är såhär i början och jag antar att man får stå ut med det.. Det kommer ju ett ljus så småningom där man börjar se resultat..
Ciao ni underbara!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback