hemma en snabbis...

Jösses vilket pass.. Körde återigen 30 min på löpbandet och sedan styrka för armar/rygg och mage.
Jag har bestämt mig för att köra ben/ruma på måndagar och fredagar medans jag på onsdagar och söndagar kommer köra armar/rygg/mage.. Allt för att få upp en struktur kring det hela så att jag inte ska stå där en dag och undra vad jag ska göra för något för att sedan tappa motivationen..

Armar och bröst fick mycket stryk idag. Vet om att jag imorgon knappt kommer kunna lyfta armarna pga värken men på något sjukt sätt ser jag faktiskt fram emot det! :)
Nu är det dags att stoppa någonting i magen så att kroppen får återhämta sig, ta en dusch för att sedan återigen bege sig mot en natt full av jobb..

Ses imorgon..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback