Idag är det en lugn dag...

Idag blir det som sagt lugnt. Meningen var att jag skulle ha tagit mig ut på en runda här hemma men med alla rykten som går att det snöat ute skippar jag det och har istället ägnat mig åt att ordna till designen på bloggen och ska nu ta o brottas lite med disken härhemma.
Sambon var duktig o dammsög o dammtorkade hela lägenheten igår så någonting måste jag väl iallafall bidra med. Även om det hade varit bra mycket roligare att fortsätta hålla på med designen på bloggen.. :)
Ikväll blir det återigen jobb (sista natten) för att sedan jobba 2 veckor dagpass. Hoppas verkligen på att träningen ska ge fina resultat då.
Nu är det som sagt dags för disk!

lagom bitter therese utomhus en sväng...



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback