Lördag = vila!

Idag skulle jag och sambon möta upp en vän till oss för att sedan ta en lunch och sen ett besök på Medeltidsmuseét. Det blev inte riktigt som vi hade tänkt oss. Vi mötte upp vår vän för att sedan ta en lunch på Vapiano som efter det ledde till en varm choklad i solen på Stora torget i Gamla stan. Sedan bestämde vi oss för att istället ägna oss åt lite shopping. Sambon lurade med mig till Sneakers n Stuff och hittade ett par skor som var på rea. Då han inte fått lön än slutade det med att jag (?!) fick betala skorna. Jag måste lära mig hur han gör detdär, det kan vara bra att använda samma taktik på honom ibland :)

Well dagen slutade med en kaffe på Espressohouse i Skrapan, ett Iphoneskal och ett par hörlurar till träningen blev inhandlat för min egen del.
Dagen var helt underbar, även om vi hade kunnat avstå från den kalla blåsten emellanåt.
Till middag blev det en korvstroganoff som för min del intogs med broccoli istället för ris.
Det är ju tyvärr så att träningen har ingen verkan om man äter illa så from nu ska allting som intas bokföras i bloggen! På så sätt kan jag inte stoppa i mig en massa skit för då måste jag skämmas inför er!
Nu är det dags för sängen, klockan är snart halv 4 och jag ska upp innan 12!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback