Sushi, shopping och träning..

Var ju och käkade sushi igår med sambon, sååå gott! Dessvärre tyckte inte riktigt min mage att det var en bra idé och jag fick riktigt ont.. Efter sushin tog vi en runda i kista som resulterade i en dyyyr runda för min del.
Inhandlade en ny långärmad träningströja som jag kan ha utomhus nu när de fortfarande är lite småkyligt ute, och det blev även ett par Asics GT 2150 löparskor, var tvungen att ha ett par skor som jag kan ha utomhus och dessa var perfekta! Dom är helt mattsvarta (vilket jag tycker är snyggt men uppenbarligen inte resten av Sverige) och var på rea! 690 kr betalade jag, har kostat 1600 kr. Anledningen till att dom var på rea var pga att färgen var utgående. Haa! Jag är iaf mycket nöjd och ska ta ut skorna och tröjan på en promenad lite senare idag tänkte jag.


Träningen igår blev inte förrän efter 21.30. Jag var ensam i gymmet med undantag från en tjej som hade noll koll på vad hon gjorde. Körde 30 min på löpbandet (exkl. 1km uppvärmning,10 min) och tog mig 4km. Det kändes bra men kroppen blev slut väldigt fort när jag sprang. Oftast brukar det vara andningen som tar stryk men denna gången var det mer kroppen och benen som blev trötta.
Efter mina totalt 40 min på löpbandet blev det lite styrka. Det känns som att jag har kommit ifrån fokus lite när det gäller att träna olika områden såsom armar/rygg/mage, ben/rumpa. Måste nog ta och skärpa till mig lite och se till att jag fokuserar på ett område istället för att bara köra det som känns bra..



Idag ska jag även ta en fika med underbara Heidi och passa på o njuta av värmen. Enligt väderprognoserna skulle de bli upp mot 15 grader i helgen! Wonderful!

Här är skor och tröja som inhandlades igår :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback