Vårsol...

Nu har jag bestämt mig för den nya designen! :D Våren är på intågande och vad känns inte bättre än att ha en supervårig desgin?! Jag är iaf nöjd, enkel men ändå snygg..
Vaknade senare än vad jag trodde idag. Hade ställt larmet på 13 och vaknar upp med ett ryck av att mobilen vibrerar i sängen, kl 14:45. Så det blev en sovmorgon för mig! Nu uträtta lite ärenden så gymmet tar jag senare ikväll när det lugnat ner sig lite.. Det är ganska skönt o slippa köra när det är fullt med folk och man får tid att vara för sig själv en stund.
Idag ska jag även fuska och äta sushi! Sjukt länge sedan nu så nu ska jag passa på! En uppdatering kommer efter gymmet..
Nu ska jag göra mig iordning och bege mig ut i vårsolen...



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback