Bouledejt!

Jaaa ni läste rätt! Jag har blivit bjuden på bouledejt! "Fyfan vad tråkigt" kanske ni tänker.. Men det finns en anledning till att det blev just boule. Biljard och bowling hade båda tydligen för mkt fördel i så vi satsar på boule istället då detta mer har blivit till en jag-kommer-spöa-skiten-ur-dig-match.. Jag har blivit utmanad och det är ytterst sällan som jag säger nej till en utmaning.. :)
Så nu ska jag snart börja göra mig iordning för att sedan sätta mig på tåget som går 14.45 :) Händer mycket i sthlm idag btw.. Är ju både Stockholm Marathon och StrattStock på Långholmen så vi får väl se vad kvällen bär med sig :)
Synd bara på vädret!
Eleverna är nu färdigutbildade och hade en heldag på golvet igår. Dom var jätteduktiga och vi är så stolta över dom! Nu är det bara min tur att bli nervös inför första gången själv som ID. Men det kommer gå sååå bra! ;)
Nej.. Uppladdning är på sin plats så man får chansen o vinna. Som tur är har den andra parten lett 2 spinnigklasser nu på morgonen så förhoppningsvis är han så trött i benen att han kastar åt helvete :D OCH jag får stå 9 cm längre fram som handikapp då jag är både yngre o kortare.. ! ;)
Var o slingade håret igår och blev kanonnöjd! 890 kr för både klippning och slingning är ju ett kanonpris! Dit kommer jag absolut gå igen!
Nej dags o bli fiin! ;) Ciao!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback