Kurs, backup, lägenhet och den obefintliga träningen :P

Jajamen.. det blir som sagt inte mkt uppdateringar men för o vara ärlig så händer det inte så mkt i mitt liv för tillfället.. :)
Kursen med Heidi är snart avslutad och våra elever är riktigt duktiga! Ska bli riktigt kul o se dom på golvet på torsdag faktiskt.. :) Jag kan ju passa på o annonsera att jag även blivit Back Up på jobbet.. Var nere hos Mira (som är husmor) och hämtade ut en kavaj idag :) Otroligt nog hade hon en i rätt storlek som redan var nerlagd i armarna.. Wooop! Så nu är det bara lite utbildning kvar innan man får stå o skaka på egna ben :D
Ätit glass idag med helt underbart sällskap.. Vädret var inte riktigt på vår sida, det blåser ju så fasansfullt men vad ska man göra :) Glass kan ju aldrig vara fel! :)
Jag borde väl egentligen sova då jag ska upp klockan 7 imorgonbitti för o ha gamesimulation med eleverna hela dagen men är inte speciellt sugen på o sova.. :)
Längtar efter att få köra hoj, speciellt när det är sånthär superväder! Vill sååå gärna köpa en ny men sånt har vi inte tid o lägga energi på för tillfället.. :)
Det dröjer nog någon vecka innan jag får komma iväg till terapeuten igen.. Men det kan vara bra, då hinner jag gå igenom allt och kanske rensa ur mina tankar ytterligare så man kanske kan få ordning på saker o ting lite lättare.. :)
Går även i tankarna på o köpa lägenhet.. vi får väl se hur det blir med den saken.. Vore så mkt bättre än o leta hyresrätt i en evighet! :)
Träningen är som sagt obefintlig.. Men syrran är på mig nu om att vi ska springa tjejmilen i augusti så jag är nog lite småsugen o hoppa på den utmaniningen.. Men då är de ju hög tid o börja röra på fläsket :D
Oh nu ringer bästaste Jonas för en pratstund innan de är dags o sova.. Så nu signar jag ut och önskar alla en underbar Onsdag! :)
<3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback