Myspysdag!

Ja idag är det en sån dag igen! Det är morsdag och det ska såklart firas så vi börjar med att åka in till min kära mormor.. Har inte träffat henne på länge så det ska bli kul o få uppdatera henne om allt.. :) Sedan blir det kanske en sväng till min plastfarmor o farfar.. :) Alla mammor ska såklart hinnas med o firas! Förhoppningsvis hinner vi hämta min säng hos pappa också så jag slipper sova i en bäddsoffa varenda natt.. Det börjar värka i ryggen och jag sover inte bra längre..
Dejten igår gick riktigt bra! Boule är fan underskattat! 1-1 blev det i matcher innan tiden var slut så vi ska ta en rematch! Kan ju inte låta det gå oavgjort.. :D Efter boulen blev det en kaffe och titta lite på marathonlöparna som passerade.. Man blir lite förvånad av o se vad det är för folk som får för sig att ställa upp i ett marathon. Många olika stilar, kroppsformer och åldrar! Såklart så gick mitt tåg 18.55 eller 21.55 så för att slippa gå ensam i 2h för o vänta på tåget tog jag det tidiga tåget hem.. :) Gårkvällen blev relativt lugn och avslutades med o kika på The Tournament.. :)
Så vi får väl se vad kvällen för med sig för spännande äventyr! :)
Ha en underbar dag!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback