samtalet..

Dagen har varit bra.. Blev på riktigt bra humör i bilen påväg hem från jobbet trots bilköer som började redan på essingen ända ner till södertälje.. Kom hem och insåg att grillningen är i högsta hugg, vädret är på topp och jag mår bra! Underbart!
Var ju hos terapeuten igår.. Gick bra måste jag nog säga.. Första gången och jag pratade så jag blev hes typ. Berättade allting som hänt och hur jag känner.. Om mitt kontrollbehov och insåg ju ganska snabbt att man inte mår speciellt bra.. Men det kommer att bli bättre och jag kommer lära mig att hantera mina tankar och känslor! Nu fick jag till uppgift till nästa gång att skriva ner mina tankar/frågeställningar som kommer upp då jag känner att oron börjar komma.. Det är ju inte det lättaste att komma ihåg men jag ska sätta mig o gå igenom Lukas o mina sms de senaste ÅRET o se om jag kan hitta något där. Eftersom jag inte vet vad det är som triggar igång mig att bli orolig så är det det som jag måste börja med att hitta för att kunna gå vidare..
Nåja ikväll får vi se vad som händer.. Har fått lika olika förslag och någonting ska man väl kunna hitta på.. Antingen filmkväll, utgång eller biljarddejt! :D
Nu ropar de att maten är klar! Underbart gott med grillad fläskfile... MUMS!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback