...det sa bara MEGAklonk...

Ja det var tydligen en sån kväll.. Jag som tänkte att jag skulle gå och lägga mig tidigt ikväll eftersom jag är ledig imorgon och har rätt dygnsrytm.. Men satt och lirade lite poker som inte alls gick speciellt bra.. Oavsett så slutade det med att jag kom på att partypoker har en slotmaskin som jag brukar spela som jag glömt bort.. Loggar in och ser att jag har en bonus att hämta.. Får 25$ helt gratis.. Kruxet är ju dock att man måste spela för en viss summa innan man kan plocka ut pengarna.. :p
Jag började spela denna slotmaskin och fick ihop till 50$... Testade lite olika spel som roulette, 3korts poker och andra lama spel.. Jag har aldrig varit en blackjackspelare men jag tänkte att nu ska jag testa iaf.. Började spela (på ett bord med andra spelare) och det gick riktigt bra.. Vips var jag uppe i 150$.. Kollar på bonusen hur mkt man måste ha spelat för innan man kan plocka ut den och där visar det 1,750$ - som man måste ha spelat för alltså, inte vunnit eller förlorat ;)
Kollar på "barometern" som visar hur mkt det är kvar och endast 4% (!!) av kvoten är uppnådd.. wtf!? Jag ledsnar och sätter mig på ett eget bord.. vinner hand efter hand och jag höjer med 5$ för varje vinst.. rätt vad det är sitter jag och satsar runt 30-40 dollar per hand.. När jag ligger på 500$ så ser jag att kvoten är uppfylld och jag plockar ut min vinst.. ! Lät såklart 50$ vara kvar för att kunna fortsätta spela för.. Dock så är dessa redan borta - min tur i blackjack är nog redan använd.. :D
Men inte nog med detta så vann jag även 600kr på roulette på ladbrokes lite tidigare ikväll..
Så vad är det dom säger.. De som inte har tur i kärlek har tur i spel? Well, det är verkligen min spelvecka iaf.. :)
Nu ska jag kanske försöka få lite sömn och sedan imorgon får vi se vad som händer...
Sjukt bra humör blev jag iaf..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback