...här vare dött...

Ja det är lika dött på läsare som det är på bloggen. Undrar varför! ;)
Dåligt med uppdateringar denna helg då det ENDA jag gjort är att sova, äta jobba. Bokstavligen! Gått upp 15, sminkat o gjort mig klar för att sedan åka in till stan o börja jobba 1730. Jobbat över till 05.30 för att vara hemma vid 6.15 för att tvärdö i sängen. Not så jävla kul!
Men nu är jag ledig i 3 dagar. Kanske en bio med min underbara Emma. Kanske en solning för att bli lite fräsch. Kanske en promenad för att komma igång träningen. Make it happen!


Therese! Jag ska bättra mig med att kommentera, vet hur gladman blir :) Hoppas dina lediga dagar blir toppen!

2011-11-21 | 08:08:20

Snaaaark! Jag ska väl börja kommentera din inlägg då! Attention whore :D

2011-11-22 | 00:04:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback