...med en rosa orangutang i min famn är jag lycklig...

Det är väl ungefär så min dag har sett ut idag. Plockade upp Emma på busshållsplatsen och drog in till stan för att ta en runda på alla skitbutiker som finns. Dvs Rusta, ÖB och EG's fyndmarknad i Hallunda.. :) Blev en trevlig tur som avslutades med en sjukt onyttig pizza (vad fan hände med tankarna runt gårdagskvällens blogginlägg?!?!) och lite soliarie innan vi åkte hem. Jag har ju inte solat sedan sommaren så nu har ju allting försvunnit och man är sådär lagom blekfet som man hatar att vara. Så kände att jag var tvungen att boosta upp mig med lite farligt UV-ljus.
Nu efter en lååång dusch ligger jag nerbäddad med en kopp äckligt te. Vill helst göra nytt men jag orkar inte.
Det blir nog lite serier och eventuellt en film ikväll.
När man inte har en man tillhands får man nöja sig med en rosa orangutang!
Halloween har redan passerat.. Men inte hindrar det oss inte!
1/3 av övervåningen på EG's Fyndmarknad.. HA!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback