...så var det dethär med sömn...

Iom att jag har svåååra sömnsvårigheter idag så väljer jag att blogga lite så kanske det går bättre att somna om en stund.. :)
Har jobbat och slitit hela dagen, var en hel del att göra på rouletten faktiskt.. Många som spelade ganska högt så man hade endel att hålla koll på.. Dagen flöt på bra trotsallt, jag var ganska trött och seg - är inte alls gjord för dagpass - men helt plötsligt var klockan 19 och man fick gå hem..
Körde min kära mor till Älvsjö innan jobbet då det tydligen var symässa (gamla tanter går tydligen på sånt).. :)
På jobbet fick jag ju även reda på att det var Rodis sista pass! :( Inte okej, han som alltid är så glad och sätter alltid ett leende på allas läppar.. Oavsett så önskar jag honom lycka till med allt studerande och jobbande som kommer framöver.. :) Såklart så var passet tvunget att avslutas med en avslutningsfika (eftersom herr Rodi hade bommat att man faktiskt ska köpa med sig något gott till sitt team sista dagen man jobbar.) Eftersom det bara var jag, Daniel och Rodi som slutade 19 från vårat team så blev det vi 3 som begav oss till Espressohouse. Daniel fick återse sitt kära ex (som både han och jag älskar sååå mkt - hon är en idiot som inte borde få servera kaffe. Men det är en annan story...) Blev en snabbfika för att sedan bege sig hem o dö lite i sängen en sånhär oerhört härlig fredag!
PICS!
Mor och jag!
Starka pojkar... 8-)


Är det zlatans lillebror tillhöger?

2011-11-05 | 11:36:30

haha han kan ju alltid önska? :D

2011-11-05 | 20:22:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback