...slut som artist...

Så kan man ju uttrycka sig att det känns.. Denna söndag har inte varit att leka med direkt... Igår var jag och Emma ute och gjorde stan.. Vi tog bussen som gick 23 och hade varit på 5 ställen innan allt stängde kl 02. Slå de om ni kan! ;) Min kamera kom dessutom bort. Jag var så ledsen över detta.. Hela krogen letade efter kameran tillslut ifall att den skulle åkt ur väskan någonstans. Jag sa åt Emma att kolla igenom hennes väska samt hennes bh (där hon brukar ha saker och ting) men ingen kamera.. ! :(
När jag vaknade imorse hade jag fått ett sms av Emma där det står "du kommer älska mig.. hittade din kamera i min bh..." wtf!?!! hur kan man INTE känna att man har 2 (min + hennes) kameror i bhn? vi var lillrunda om fötterna igår vill jag dock påstå.. ;)
Mina byxor gick dessutom sönder.... på 2 ställen.. Så nu är det bara att skrota dessa.. lite synd för dom var fina! Kanske dock smiter in på HM och köper ett par till, dom kostade ju trotsallt bara 200 kr :D
När jag vaknade imorse var jag dock helt förkyld och bihålorna värkte som fan.. Så jobbet blev såklart lidande och jag kände att det inte alls hade fungerat att jobba idag.. Istället blev det en lugn kväll med film och choklad!
För er som inte testat dumle gingerbread - gör det! Det är som att äta pepparkaksdeg.. SÅÅ goda!
Pics.
sexigaste ölreklamen i världshistorien!
Emma skulle göra sig bra som jultomte btw!
Me? Not so good..
Hemma i sängen och svullar choklad..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback